Spis treści:
Józefa Famielec: Słowo wstępne
Kierunki rozwoju strategii marketingowych polskich przedsiębiorstw
Andrzej Szromnik: Inwestycje zagraniczne w miastach i regionach – główne korzyści oraz ich uwarunkowania
Józefa Famielec: Rynkowe uwarunkowania strategii rozwojowych małych i średnich przedsiębiorstw
Maria Płonka: Rozwój orientacji marketingowej polskich banków
Jolanta Stanienda: Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego
Renata Żaba: Specyfika marketingu usług
Rozwój i zastosowanie nowych instrumentów marketingowych w różnych sektorach gospodarki
Jan Siekierski: Wybór koncepcji marketingowej w przemyśle spożywczym na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
Jadwiga Berbeka: Oddziaływanie reklamy na rynkowe zachowania konsumentów
Regina Kumkowska: Polacy i reklama w latach dziewięćdziesiątych
Stanisław Cieśla: Marketing bezpośredni w teorii i praktyce przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego
Władysław Szczepankiewicz: Logistyczna koncepcja obsługi klienta jako czynnik kształtowania przewagi konkurencyjnej firmy
Oddziaływanie marketingu na inne dziedziny wiedzy o przedsiębiorstwie
Małgorzata Roczniak-Witkowska: Marketingowa i etyczna ocena przedsiębiorstwa na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego
Adam Figiel: Wpływ etnocentryzmu konsumenckiego na kształtowanie międzynarodowych strategii marketingowych
Materiały. Informacje. Odczyty
Ewa Majewska: Use of the Internet in Teaching English to Business Students
Stanisława Proć: Podpis cyfrowy a bezpieczeństwo gospodarki elektronicznej
Summaries