Słowo wstępne
Monika Radlińska, Monika Miś: Wpływ polityki podatkowej na zachowania rynkowe przedsiębiorców
Katarzyna Piela: Kilka uwag na temat źródeł pozyskiwania kapitału przedsiębiorstw
Judyta Smolik: Proces i uwarunkowania konsolidacji przedsiębiorstw w warunkach gospodarki polskiej
Karol Pelc: Mechanizmy procesu nabywania przedsiębiorstw w świetle działalności GPW
Mateusz Wałkowski, Joanna Ciura: Niektóre komponenty kultury organizacyjnej w świetle badań społeczno-ekonomicznych cech środowiska pracy
Justyna Bobro, Anna Dziedzic: Dominujące style kierowania kadry kierowniczej średniego szczebla
Paulina Bratuś, Agnieszka Wróbel: Wybrane aspekty zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie w świetle badań
Wojciech Iwanicki: Promocja jako instrument zarządzania marketingowego na przykładzie turystyki
Anna Tarnowska: Manipulacja jako środek wywierania wpływu w kreowaniu zachowań konsumentów i firm
Katarzyna Czyż, Ewelina Batko, Marcin Karwat, Magdalena Partyka: Zarządzanie bazą nieruchomościową organizacji na przykładzie przedsiębiorstw hotelarskich