Oferta edukacyjna studiów podyplomowych
Zasady rekrutacji
- kandydat na studia podyplomowe musi legitymować się dyplomem ukończenia studiów wyższych (I lub II stopnia),
- o przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń (data złożenia kompletnych dokumentów rekrutacyjnych oraz zawarcie z MWSE umowy o świadczenie usług edukacyjnych).
Dokumenty rekrutacyjne
- podanie o przyjęcie na studia podyplomowe skierowane do Pełnomocnika Rektora ds. Kształcenia i Studentów,
- kwestionariusz osobowy
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu),
- jedno zdjęcie legitymacyjne,
- kserokopia dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 250 zł * (z opłaty tej są zwolnieni absolwenci MWSE).
* Bank PKO SA, nr konta 33 12405194 1111 0000 5246 7190, tytuł przelewu: studia podyplomowe – „opłata wpisowa, obszar tematyczny, imię i nazwisko kandydata”).
Składanie dokumentów
Dokumenty rekrutacyjne należy złożyć wyłącznie osobiście. W przypadku, gdy nie jest to możliwe dopuszcza się złożenie dokumentów przez inną osobę na podstawie udzielonego jej przez kandydata pełnomocnictwa notarialnego.
Dokumenty niekompletne lub niewłaściwie wypełnione nie będą przyjmowane.
Formularze
- Kwestionariusz osobowy – studia podyplomowe 2024/2025 DOC 102 KB
- Studia podyplomowe – wzór umowy 2021/2022 DOC 105 KB
Uczelniany punkt rekrutacyjny
Dziekanat
33-100 Tarnów, ul. Waryńskiego 14
tel. +48 14 65 65 515, 14 65 65 520
fax +48 14 65 65 519
e-mail: joanna.bator@mwse.edu.pl,