Spis treści
Słowo wstępne (Foreword)
Michał Korbelak, Justyna Burkot: Autorytet nauczyciela w percepcji uczniów i ich rodziców (The teacher as a role model as perceived by pupils and their parents) – s. 7-16
Janusz Morbitzer, Joanna Nowak: Rozważania o szkolnym obowiązku dziecka – w kontekście społecznej debaty i wyników badań (Considerations about the school duty of a child in the context of a public discussion and the results of the study) – s. 17-28
Ryszard Mysior, Tomasz Młynaryk: Blokowisko dużego miasta miejscem inicjacyjnego kontaktu ze środkami odurzającymi (Block of flats housing estate in a large city as a place of alcohol and drug consumption initiation) – s. 29-42
Jan Rajmund Paśko, Monika Grabowska: Z badań nad zjawiskiem kłamstwa wśród uczniów (Conclusions of studies on lying among pupils) – s. 43-54
Jan Rajmund Paśko, Bożena Lazarowicz: E-podręcznik czy podręcznik w wersji papierowej – w opinii uczniów (E-textbook versus paperback textbook in the eyes of pupils) – s. 55-65
Yurii Pelekh, Klaudia Sorys: Reklama telewizyjna i jej odbiór przez dzieci w wieku przedszkolnym (TV advertisements and their reception by children at preschool age) – s. 67-78
Anna Wawrzonkiewicz-Słomska, Paulina Cabak: Sekty jako zagrożenie dla człowieka (Sects as a threat to a human) – s. 79-89
Recenzja (Review)
Ryszard Gmoch: Katarzyna Potyrała, Jan Rajmund Paśko: Fotografia i dydaktyka s. 91-92
Problemy Współczesnej Pedagogiki nr 1/2016 – czytaj (PDF 4,5 MB)