Szkolenie skierowane jest do studentów, jak i osób rozpoczynających działalność gospodarczą oraz chcących poszerzyć swoje umiejętności praktyczne.
Szkolenie przeznaczone jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Minimalna liczebność grupy: 10
Maksymalna liczebność grupy: 40
Liczba godzin lekcyjnych: 16
Dodatkowe wymogi rekrutacyjne
- kserokopia świadectwa ukończonej szkoły średniej/odpisu dyplomu uczelni wyższej
Efekty kształcenia
- rozszerzenie wiedzy praktycznej związanej z organizacją wydarzeń
- pobudzenie kreatywności i samodzielności działania
- doskonalenie umiejętności współpracy w zespole
Przedmioty i treści kształcenia
- Część teoretyczna:
- podstawowe pojęcia związane z turystyką biznesową, w tym konferencyjną i motywacyjną (incentive) oraz ich znaczenie gospodarcze,
- konkurencja na rynku.
- Część praktyczna – blok 1:
- organizacja konferencji – zasady, elementy, cele,
- planowanie, przygotowanie konferencji,
- profil delegata,
- brief konferencji,
- materiały drukowane,
- budżet konferencji,
- produkcja konferencji,
- kontrola rezultatów,
- obsługa VIP-ów;
- Część praktyczna – blok 2:
- organizacja imprez integracyjnych – imprezy wewnątrz firmowe, z partnerami firmy, z prestiżowymi klientami,
- odbiorcy imprez integracyjnych,
- team building,
- grywalizacja, w tym gry miejskie,
- pomysł i cele,
- kreacja, animacja i realizacja,
- budżet,
- atrakcje, nietypowość oferty,
- radzenie sobie z problemami w grupach,
- studia przypadków
Metody dydaktyczne i forma realizacji zajęć
- Metody dydaktyczne: prezentacja multimedialna, studia przypadków, dyskusja, projekty
- Forma realizacji zajęć: wykład, ćwiczenia/warsztaty
Szkolenie kończy się zaliczeniem. Uzyskanie zaliczenia (lub jego brak) pojawia się na certyfikacie ukończenia szkolenia. Warunkiem ukończenia szkolenia przez uczestnika jest obecność na wszystkich zajęciach.