Michał Kozioł
Wydawnictwo Bernardinum, Pelplin 2018
obj.: 205 s.
format: 16 x 23,5 cm
ISBN: 978-83-8127-329-9
DOI: 10.25944/mwse.9788381273299
cena: 55 zł
Spis treści PDF 78 KB
E-learning korporacyjny jest nowoczesnym i efektywnym instrumentem doskonalenia organizacji i szkolenia pracowników; przynosi rozliczne korzyści również w przestrzeni społecznej oraz w życiu pozazawodowym pracowników. Mimo wielu zalet e-learning jest wciąż jeszcze niedostatecznie cenionym i wykorzystywanym instrumentem IT. Celem książki jest prezentacja istoty, rodzajów i sposobów wykorzystania e-learningu w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz ocena jego skuteczności w procesie nauczania i uczenia się na zasadzie „podwójnej pętli”. W nowoczesnej gospodarce e-learning należy do ważnych metod zarządzania wiedzą innowacjami. Wykazano, że e-learning może być z powodzeniem wykorzystany w nauczaniu zdalnym i mieszanym (blended learning) oraz w spontanicznej samoregulującej się samodzielnej edukacji pracowników (self regulated learning). E-learning je istotnym instrumentem osiągania równowagi między pracą zawodową a zajęciami wykonywanymi w czasie dyspozycyjnym. Przyczynia rozwoju różnych form aktywności w sferze społecznej. To tylko niektóre argumenty przemawiające za intensyfikacją badania i wykorzystania tego instrumentu IT.