Absolwent studiów pierwszego stopnia na kierunku Zarządzanie na specjalności Marketing posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk o zarządzaniu i nauk pokrewnych, w szczególności analizy prawidłowości i problemów występujących w otoczeniu organizacji, doskonalenia systemu komunikowania się podmiotu z rynkiem, zachowania konsumentów na rynku, identyfikacji i kształtowania potrzeb klientów i kooperantów – integralnie powiązane z produkcją i sprzedażą przedsiębiorstwa. Nadto zna instrumenty i działania z zakresu marketing-mix, tj. metodyki doskonalenia produktu, dystrybucji i promocji, reklamy i PR oraz polityki cen. Zna podstawowe zasady budowy planu marketingowego, zwłaszcza techniki określenia celów marketingowych organizacji, badania rynku, analizy konkurencji, potrafi dokonać wyboru instrumentów marketingu i zarządzania nim, budżetu oraz monitorowania wyników działalności marketingowej organizacji. Posiada umiejętności analizy i oceny zjawisk i procesów zarządzania marketingiem w organizacji oraz podejmowania decyzji zarządczych, operacyjnych. Posiada kwalifikacje do pracy w działach, (komórkach) marketingu, przygotowania produkcji i zarządzania operacyjnego, działach logistyki, zaopatrzenia i sprzedaży. Jest przygotowany do pracy na stanowiskach doradców, konsultantów i menedżerów średniego szczebla.