Spis treści (Contents)
Słowo wstępne (Foreword) – s. 5
Michał Korbelak, Aleksandra Smoleń: Wiedza uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej w zakresie udzielania pierwszej pomocy (Knowledge of 4th–6th graders in the field of first aid) – s. 7-23
Ryszard Mysior, Franciszek Nalepa: Czy strategie profilaktyczne stosowane przez Miejskie Centrum Dzieci i Młodzieży „Ochronka” w Bochni pomagają wychowankom radzić sobie z zachowaniami ryzykownymi? (Do preventive strategies applied by the Municipal Centre for Children and Youth ‘Ochronka’ in Bochnia help pupils to deal with risky behaviours?) – s. 25-41
Ryszard Mysior, Izabela Synowiec: Psychospołeczne funkcjonowanie osób chorych na anoreksję (Psychosocial functioning of people with anorexia) – s. 43-55
Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Mulawka: Wzrokowa analiza układu okresowego pierwiastków chemicznych w czasie wyszukiwania ich symboli (badania przy pomocy eyetrackera) (Visual analysis of the periodic table of chemical elements during the search for their symbols [eyetracker research]) – s. 57-72
Jacek Siewiora: Odwaga i służba jako komponenty wychowania społecznego (Courage and service concepts as components of social education) – s. 73-82
Agata Szot: Postrzeganie pracy asystenta rodziny przez klientów pomocy społecznej i osoby ich wspomagające (The perception of the family assistant work by social welfare clients and their supporters) – s. 83-92
Albert Wołkiewicz: Geneza programów nauczania (School curriculum genesis) – s. 93-100
MIĘDZYNARODOWE FORUM WYMIANY DOŚWIADCZEŃ
Мария C. Пак, Денис С. Исаев: Инновации в современной системе внеурочной деятельности школьников (Innovations in the modern system of schoolchildren extracurricular activities) – s. 103-108
Мария C. Пак: Самостоятельная работа в формировании профессионально-педагогической компетентности (Independent work in the formation of professional and pedagogical competence) – s. 109-111