Słowo wstępne (Foreword)
- Jan Rajmund Paśko, Patrycja Banaś: Badania eyetrackingowe nad rozwiązywaniem przez uczniów tekstowych zadań z matematyki (Eye-tracking research on solving mathematical text-based problems) – s. 7-23
- Anna Wawrzonkiewicz-Słomska, Ewelina Cholewa: Oddziaływanie mediów na dzieci i młodzież (Impact of the media on children and young people) – s. 25-35
- Władysław Błasiak, Paulina Kulig: Porównanie kreatywności dzieci w wieku przedszkolnym i osób powyżej 65 lat (Comparing the creativity of pre-school children and people over 65) – s. 37-44
- Bogusław Wójcik: Uwagi na marginesie rękopisu Ludwika Chmaja pt. „Franciszek Ksawery Michał Bohusz. Jego życie i działalność wychowawcza (1746–1820)” (Notes in the margin of the manuscript written by Ludwik Chmaj: 'Franciszek Ksawery Michał Bohusz. His life and educational activity') – s. 45-61
- Martyna Probachta, Karolina Sławińska: Relacja uczeń – nauczyciel ukazana na podstawie analizy prac plastycznych i wypracowań dzieci (Teacher in the perception of primary school students. Personal research) – s. 63-76
- Michał Korbelak, Monika Lizak: Edukacja dzieci z orzeczeniami i opiniami poradni psychologiczno-pedagogicznej w masowych szkołach (Education of children with certificates and opinions from psychological-educational centres in regular schools) – s. 77-91
- Joanna Nowak: Preferowane cechy osobowości nauczyciela edukacji przedszkolnej (Preferred personality traits of a pre-school education teacher) – s. 93-101
- Krystyna Wegrzyn-Białogłowicz: Psychologiczne uwarunkowania relacji nauczyciel–uczeń (Psychological conditioning of the teacher–pupil relationship) – s. 103-116
- Karolina Misztal, Sylwia Paluch: Metody efektywnej nauki (Methods for effective learning) – s. 117-124
Problemy Współczesnej Pedagogiki 1/2017 – czytaj (PDF 2,6 MB)