Pracownicy Katedry Zarządzania oraz Katedry Finansów i Rachunkowości wzięli udział w drugiej międzynarodowej konferencji naukowej dotyczącej innowacji i marketingu strategicznego pn. IC–SIM Strategic Innovative Marketing, która odbyła się w stolicy Czech – Pradze.
Organizatorami konferencji były uniwersytety ze Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (State University of New York), Niemiec (Hamburg School of Business Administration), Wielkiej Brytanii (Cardiff Metropolitan University) i Grecji (Grecji (University of Peloponnese oraz TEI of Athens – partner MWSE w Programie Erasmus).
Wydarzenie to było dużym przedsięwzięciem naukowym i organizacyjnym; wzięło w nim udział ponad 400 uczestników m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Cypru, Grecji, Indii, Turcji, Francji, Niemiec, Bułgarii, Rumuni, Polski.
Małopolską Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Tarnowie reprezentowali: dr Wojciech Kozioł oraz Mgr Radosław Pyrek którzy wygłosili dwa referaty zatytułowane: Relationship marketing – a tool for supporting the company’s innovation process oraz An Outline of an innovative system of remuneration in context of the human capital theory.
Konferencja miała na celu zgromadzenie naukowców, badaczy, studentów, którzy prowadzą badania na temat szeroko rozumianej innowacyjności ze szczególnym uwzględnieniem marketingu strategicznego. Konferencja stała się okazją do rozwoju tej dyscypliny poprzez wspieranie badań strategicznych i innowacyjnych działań w marketingu. Prezentowane referaty zostaną opublikowane w międzynarodowym, uznanym w środowisku naukowym, wydawnictwie Elsevier.